اطلاعات بسیار کاربردی در مورد هودی

هودی ممکن است در اصل از لباس راهبان باشد، اما اکنون با همه افراد از اسکیت بازها و موج سواران گرفته تا نوازندگان هیپ هاپ و دزدان ارتباط دارند. در واقعیت، اکثر ما لباس هایی پوشیده ایم که شامل کلاه است.

ارتباط هودی با رفتار انحرافی همچنان وجود دارد هزینه راه اندازی خط تولید نوار تیپ، همانطور که در سخنرانی کامرون در سال 2006 با عنوان «یک هودی را در آغوش بگیرید» مشخص شد.

هودی‌ها اغلب مسائلی مانند بیکاری هودی بی تی اس، جست‌وجوی مشکل و «نبودن در آموزش، استخدام یا آموزش» (NEET) را مطرح می‌کنند. بنابراین، جوانانی که NEET هستند نشان می‌دهند که چه چیزی برای جوانان «اشتباه» است.

تصور عمومی منفی از NEET ها فرض می کند که اکثر آنها داوطلبانه از تحصیل، اشتغال و آموزش کناره گیری کرده اند و ارتباط معنی داری با رفتار انحرافی و مجرمانه وجود دارد.

با این حال سوالات زیادی در مورد این فرض وجود دارد که باید مطرح شود. اولین مورد این است که NEET چه کسانی هستند؟ در ابتدا نوعی شیشه کوچک که چیزهای ریز، این دسته شامل آن دسته از افراد 16 تا 18 ساله بود که مزایای بیکاری آنها در سال 1988 حذف شد (سیمونز و تامپسون، 2011).

برخی در حال حاضر NEET ها را به گونه ای دسته بندی می کنند که افراد تا سن 24 سالگی را شامل می شود و ناهمگونی گروه را بیشتر می کند (پمبرتون، 2008، فورلونگ، 2006).

اما مهم‌تر از همه واکس سفید، این گروه با ویژگی‌هایشان تعریف نمی‌شود، بلکه با چیزهایی که فاقد یا غایب هستند تعریف می‌شود (Nudzor, 2010).

تحقیقات نشان داده است که دلایل قابل قبول بسیاری وجود دارد که چرا جوانان NEET هستند. علل زمینه‌ای برای NEET به بازار کار، آموزش و سیاست‌های اجتماعی یا رفاهی مربوط می‌شود.

  • منابع:
  1. The hoodie: a symbol of all that is wrong with youth today?
  • تبلیغات:
  1. کاهش افسردگی با خوردن میوه خشک شده
  2. آرکوپال که به دلیل طراحی سفید شیری خود شناخته شده است
  3. زیتون میوه سرشار از آنتی اکسیدان قوی
  4. لباس‌های رنگارنگ با عمامه‌های چیدمان هنرمندانه کردی