با لامپ زنون توسان پوست خود را برنزه کنید

چرا لامپ های ادیسون را حذف کردید؟ مدارهای الکتریکی ساده بسازید و از قوانین الکتریسیته استفاده کنید. دانش آموز هدایت می شود تا صرفه جویی در انرژی را برای ایجاد رفتار مسئولانه و مدنی محاسبه کند.

پنج سند به دانش آموزان اجازه می دهد توضیح دهند که چرا جایگزینی لامپ های رشته ای با لامپ های فلورسنت فشرده باعث صرفه جویی در انرژی شده است.

معنی برچسب انرژی لامپ زنون توسان و برچسب انرژی دو نوع لامپ و نمودار انرژی دو نوع لامپ ها عناصر روشنایی ساده اما ضروری هستند و به دلیل سادگی، می توانند تقریباً به هر شکلی باشند.

یک لامپ نور می افزاید، اما همچنین می تواند ظاهری شیک به میز یا کنار تختی که در آن قرار می گیرد اضافه کند. هنگامی که خودتان یک لامپ درست می کنید.

می توانید یک ظاهر نورپردازی کاملا سفارشی ایجاد کنید. آیا می‌دانستید که تقریباً از هر ظرف خانگی – از بطری‌های شراب گرفته تا سبدها و کوزه‌های سنگ‌تراشی می‌توان برای ایجاد لامپ استفاده کرد؟

اگر یک ظرف شفاف انتخاب کنید، می توانید آن را با صدف یا سنگ مرمر یا حتی آب نبات تعطیلات برای لهجه فصلی پر کنید. تغییر سایه روی یک لامپ راه دیگری برای دادن ظاهری کاملاً جدید به آن است.

زمانی که پارچه را انتخاب می کنید و یک روکش برای یک لامپ قدیمی ایجاد می کنید، می توان این کار را با هزینه کمی انجام داد.

چه آماده باشید که لامپ های خود را زیاد یا کمی تغییر دهید، این مقاله فقط اطلاعات مورد نیاز شما را دارد. در صفحه بعدی یاد خواهید گرفت که چگونه یک ظرف معمولی را به یک چراغ منحصر به فرد شیک تبدیل کنید.

نحوه انجام تعمیرات برق خانه چه چراغ ها خاموش باشند، چه وسایل برقی روشن نشوند یا یک سوئیچ کار نکند، از این سایت برای یادگیری نحوه تعمیرات ساده برق خانه استفاده کنید.

لامپ‌ها چگونه کار می‌کنند: مطمئناً، وقتی آن را به یک لامپ یا وسایل روشنایی وصل می‌کنید، روشن می‌شود، اما در داخل یک لامپ چه می‌گذرد؟