بررسی ارتباط بین ASM و طلا

به این ترتیب، بورکینافاسو فرصتی عالی برای بررسی ارتباط بین ASM و دستاوردهای یادگیری و بررسی چگونگی ارتباط این ارتباط با عوامل سطح مدرسه (معلم و مدیر) و سطح کودک (سلامت و کار) فراهم می‌کند.

به ویژه، این تحقیق سعی دارد به سؤالات زیر پاسخ دهد:

(1) پس از کنترل متغیرهای سطح پیش‌زمینه دانش‌آموز و سطح مدرسه، تا چه اندازه دستاوردهای خواندن دانش‌آموزان تحت تأثیر استخراج طلا قرار می‌گیرد؟

(ii) تأثیر استخراج طلا و چه چیزی طلا را جذب میکند بر دستاوردهای خواندن چگونه بر اساس عوامل معلم (شیوه های تدریس، تجربه معلم و غیبت معلم) و مدیران مدرسه (کیفیت مدیریت و سال ها تجربه) متفاوت است؟

(iii) تا چه حد تأثیر استخراج طلا بر دستاوردهای خواندن بر اساس وضعیت سلامت و کار کودک متفاوت است؟ این مطالعه با اقتباس از ادبیات استخراج و آموزش طلا و مبل سلطنتی طوسی (به عنوان مثال، آدو-گیامفی، 2014؛ سانتوس، 2018؛ سوره و مایگا، 2015)، این فرضیه را مطرح می کند که پس از کنترل عوامل سطح پیش زمینه کودک و سطح مدرسه، جوامع استخراج طلا مربوط به پیشرفت‌های پایین‌تر خواندن دانش‌آموزان است و این رابطه منفی بر اساس عوامل سطح مدرسه (معلم و مدیر) و سطح کودک (سلامت و کار کودک) افزایش می‌یابد.

منطق این فرضیه تأثیر منفی بالقوه ای بر عکس لباس مجلسی است که مواد شیمیایی استخراجی بر مهارت های شناختی و سلامت جمعیت هایی که در نزدیکی سایت های معدن زندگی می کنند دارند (Cain and Hendryx, 2010; Rau et al., 2015)، کار بیشتر کودکان در جوامع معدنی که باعث کاهش می شود.

حضور در مدرسه و زمان یادگیری (ردهی، 2017)، و فعالیت‌های معدنی که کارایی بازیگران مدرسه را مختل می‌کنند (اووسو و دوومو، 2012).

علاوه بر این آموزش دوخت حوله تن پوش بدون الگو، دلایل دیگری وجود دارد که نشان می دهد چرا عوامل مورد علاقه دستاوردهای خواندن را توضیح می دهند.

برای مثال، دانش‌آموزان در یک کشور در حال توسعه مانند بورکینافاسو احتمالاً یک بار در خارج از محیط مدرسه از حمایت آموزشی والدین برخوردار نخواهند شد، زیرا بسیاری از والدین بی‌سواد هستند و نمی‌توانند از عهده آموزش خصوصی برای فرزندان خود برآیند (Ouattara، 2016).

در چنین زمینه‌ای، عوامل مدرسه و معلم تغییرات بیشتری را در دستاوردهای خواندن دانش‌آموزان توضیح می‌دهند.

  • منابع:
  1. Connecting family, school, gold mining community and primary school students’ reading achievements in Burkina Faso – A three-level hierarchical linear model analysis
  • تبلیغات:
  1. مکمل غذایی کامل با کشمش
  2. جلوگیری از رفتار های منفی با دوربین مدار بسته
  3. آیا واقعا انسان توانسته است بر روی کره ماه قدم بگذارد؟
  4. آلو خشک مؤثر در سلامت استخوان ها