تخته سه لایه و مهارت های کار گروهی

مقدمه پیچیدگی و پیچیدگی فزاینده محصولات نیازمند مهارت های کار گروهی بیشتر در میان طراحان و سایر ذینفعان به منظور توسعه محصولات موفق است.

اگرچه سیستم های تولید و مدیریت کسب و کار به طور گسترده با چوب روسی دیوار تجاری شبیه سازی شده اند، رویکرد این شبیه سازی ها عمدتاً هنجاری بوده است.

این شبیه‌سازی‌ها نقش‌ها و تعامل اجتماعی انسان‌ها را به‌اندازه کافی در نظر نمی‌گیرند، حتی اگر تأثیر قابل‌توجهی بر نتایج در دنیای واقعی داشته باشند.

انواع جدیدی از مدل‌های بازی شبیه‌سازی توصیفی برای تکمیل چوب روسی رنگ شده تجاری سنتی با ویژگی‌های رفتاری انسان مورد نیاز است تا به عنوان مثال از آن‌ها پشتیبانی شود.

یادگیری مشارکتی. چو و اپینگر (2005) تاکید می کنند که فناوری به تنهایی راه حلی برای موفقیت محصول در بازار نیست.

شرکت ها به طور مداوم در حال کاهش زمان و هزینه های صرف شده برای تحقیق و توسعه هستند، اما به طور همزمان کیفیت محصولات باید در سطح بالایی باقی بماند.

برای دستیابی به این اهداف، فرآیند توسعه محصول جدید (NPD) باید ساده شود. چندین روش برای بهبود فرآیندهای NPD شرکت ها وجود دارد.

با منطقی کردن روش‌های مدیریت پروژه، خرید ابزارهای طراحی سازنده‌تر و با انجام موازی وظایف. فورسن-نیبرگ و هاکاماکی (1998) فرآیندهای توسعه تولید را با چوب الوار روسی شبیه‌سازی مطالعه کرده‌اند و تشخیص داده‌اند که تصویر ذهنی فرآیند در عملکردهای مختلف سازمان بسیار متفاوت ظاهر می‌شود.

بنابراین، افراد از تمامی وظایف سازمان باید در فرآیند توسعه شرکت کنند

به منظور داشتن دیدی واضح تر و مشترک تر از پروژه و روند کلی کار.

داشتن یک تصور مشترک از ایده محصول و درک متقابل از فرآیند طراحی، پیش نیازهای اساسی موفقیت برای تیم های توسعه است.

با افزایش پیچیدگی، مدیریت تعاملات بین وظایف طراحی و افراد دشوارتر می شود. انگیزه انجام شبیه سازی اغلب به حداکثر رساندن سود و به حداقل رساندن ریسک است.

روهوماکی (2003) معرفی کرده است که چوب سه لایه روسی شبیه سازی عرصه ای را برای اعضای سازمان فراهم می کند تا وضعیت فعلی یک سازمان را تجزیه و تحلیل کنند و راه حل های سازمانی جدیدی ایجاد کنند.

پل بین حالت کار حال و آینده را می توان بر اساس ایده هایی که شرکت کنندگان در طول بازی شبیه سازی به اشتراک می گذارند ساخته شود.

هدف این مقاله ارائه یک مدل بازی شبیه‌سازی برای فرآیندهایی است که انسان در آن نقش مهمی دارد. این مدل برای غلبه بر برخی از مشکلات بازی های تجاری سنتی در مورد کارایی آنها در یادگیری مشارکتی در نظر گرفته شده است.

  • منابع:
  1. The three-layer simulation game model for the computer-augmented board game
  • تبلیغات:
  1. با استفاده از این نوع لباس کار از شر بیماری های پوستی خلاص شوید
  2. دستکشهای جوشکاری تولید شده از نخ کولار
  3. چرا استفاده از لباسهای ورزشی در خارج از زمین مجاز است؟!
  4. مردم چین معتقدند که خوردن خورش زالو باعث تصفیه خون می شود