جاروبرقی بوش اصل و تقلبی + تشخیص

همه افراد خانه‌دار به یک جاروبرقی بسیار خوب و درجه یک نیاز دارند و باید کالایی خریداری کنند که دوام بالا و کیفیت بسیار خوبی داشته باشد و از طرفی قدرت مکش و سیستم‌های تعبیه شده در جاروبرقی در انتخاب آن می‌تواند موثر باشد توصیه می‌شود کالایی را انتخاب کنید که سالیان سال به عنوان یک دستیار خوب در کنار شما خدمت کند.

جاروبرقی بوش اصل علاوه بر ظاهری زیبا و هوشمندانه، از صدای بسیار کم و مکش فوق‌العاده بالایی برخوردار هستند. از دیگر ویژگی این محصولات که توسط شرکت بوش طراحی شده می‌توان به نوع بدنه ضدخش، چرخ‌های فلزی، لوله کنفی و تکنولوژی‌های تعبیه شده روی آن‌ها اشاره کرد.نوع جنس بدنه جاروبرقی‌های بوش در سطح بالایی قرار دارد، جاروبرقی آلمانی بوش با داشتن بدنه مقاوم و درجه‌یک می‌تواند مدت زمان زیادی کار نظافت را برای شما انجام دهد.جاروبرقی‌ بوش ‌علاوه بر داشتن قدرت مکش بسیار بالا زباله‌ها را در‌یک نقطه از کیسه جمع می‌کنند بنابراین مکش بهتر انجام خواهد شد. سیستم‌های همچون QuattroPower و PowerProtect System تنها جزو کوچکی از امکانات جاروبرقی بوش می‌باشد که باعث شده برند معتبر بوش در دره بهترین‌ها قرار بگیرد.

جاروبرقی بوش اصل و تقلبی + تشخیص

جاروبرقی بوش اصل و تقلبی

جاروبرقی بوش اصل و تقلبی اصولا زمانی که شما جاروبرقی را خریداری می کنید اولین اولویت شما اصل بودن آن است. اما بوش از جمله برندهایی است که به دلیل محبوبیت بیش از حدی که در بین مردم دارد بیشتر مورد توجه افراد سودجو قرار گرفته است. به طوری که تشخیص جاروبرقی بوش اصل برای کاربرانی که اطلاعات کافی را نداشته باشند کاری بسیار دشوار خواهد بود و ممکن است به جای مدل اصلی نمونه تقلبی آن را تهیه کنند.برای تشخیص جاروبرقی اصل از تقلبی باید نکات زیر را در نظر بگیرید:

توجه کردن به بارکد، بهترین دلیل برای تشخیص جاروبرقی بوش اصل از نوع تقلبی آن متفاوت بودن بارکد است. توجه کردن به بارکد روی جعبه دستگاه است. کاربران از طریق گوشی و با اتصال به اینترنت می توانند بارکد را اسکن کنند. در این صورت اگر دستگاه شما اصل باشد، تمام اطلاعات جاروبرقی برای شما ظاهر خواهد شد. اما اگر محصول مورد نظر شما تقلبی باشد، هیچ اطلاعاتی برای شما روئیت نخواهد شد و شما به فیک بودن آن پی خواهید برد.

البته ما در مقاله راهنمای خرید جاروبرقی تمام ویژگی های یک جاروبرقی خوب و اصلی را مورد بررسی قرار داده ایم که می توانید مطالعه ای بر روی آن داشته باشید.معمولا وقتی نمونه فیک یک محصول تولید می شود، تفاوت آشکاری بین قیمت مدل اصلی و تقلبی آن وجود خواهد داشت. زیرا که نمونه های تقلبی به دلیل برخوردار نبودن از بسیاری فناوری ها با قیمت بسیار پایینی به کاربران عرضه می شود. اما در واقع قیمت جاروبرقی بوش اصلی به دلیل قابلیت های فوق العاده ای که دارد هزینه بیشتری دارد.از دیگر روش های تشخیص جاروبرقی بوش اصل آلمان از تقلبی مراجعه به سایت اصلی است. افراد می توانند مدل جاروبرقی مَد نظر خود را سرچ کنند و آن را با سایت اصلی بوش مقایسه کنند. در صورتی که مدل منتخب شما با مرجع اصلی از هر لحاظ یکی باشد بدون شک جاروبرقی بوش شما اصلی است و با اطمینان خاطر می توانید انتخاب خود را نهایی کنید. دلیلی که سبب می شود تا کاربران جاروبرقی بوش اصل را از تقلبی به خوبی تشخیص دهند طراحی و ظاهر محصول است.

از آنجایی که طراحی مدل های فیک توسط فروشندگان فرصت طلب با تغییراتی مواجه می شود، افراد می توانند به راحتی آن را از مدل اصلی تشخیص دهند.بوش از آن دسته کمپانی هایی است که طراحی ساده ای را برای جاروبرقی های خود در نظر گرفته است و سعی کرده تا بیشترین تمرکز را تعبیه کردن فناوری های پیشرفته اختصاص دهد. اما اگر شما از کاربرانی هستید که ظاهر و طراحی را نیز ملاک قرار می دهید خرید جاروبرقی فیلیپس می تواند برای شما پیشنهاد بهتری باشد.

تشخیص جاروبرقی بوش اصل و تقلبی

تشخیص جاروبرقی بوش اصل و تقلبی برای آن که به راحتی متوجه اصل بودن جاروبرقی بوش شوید در ادامه ما راهکار هایی را در اختیار شما قرار میدهیم تا بازیچه این افراد سودجو نشوید و بتوانید به راحتی محصول اصل خود را خریداری کنید .برند بوش مدل جاروبرقی های خود را همراه با اطلاعات لازم آن درون سایت خود نیز قرار داده است به همین دلیل اگر مدلی از جاروبرقی را مشاهده کردید که در سایت وجود ندارد حتما به تقلبی بودن آن نیز شک کنید چرا که افراد سودجو ممکن است با توجیه بر این که این مدل جاروبرقی بوش جدید است و تازه وارد بازار شده و هنوز در سایت ثبت نشده است ممکن است به راحتی شما را گول بزنند.

مورد دیگری که در نحوه تشخیص جاروبرقی بوش اصل باید مد نظر خود قرار دهید ، توجه به نوع فونت چاپی جاروبرقی مورد نظر می باشد . معمولا نوع فونت و نوع برچسبی که بر روی جاروبرقی بوش اصل و تقلبی وجود دارد با یکدیگر دارای تفاوت هایی می باشد . توجه داشته باشید که این برچسب بر روی خود جاروبرقی قرار دارد و منظور برچسب روی کارتن جاروبرقی نمی باشد جاروبرقی بوش اصل معمولا دارای کارتن های اورجینال و تمیز و مرتبی می باشد که اطلاعات محصول یا جاروبرقی بر روی کارتن نیز نوشته شده است اما بسیاری از جاروبرقی های تقلبی کارتن هایی غیر اصل دارند و معمولا این کارتن ها حالت پاره شده دارند که فروشندگان سودجو به بهانه خراب شدن کارتن به هنگام جا به جایی و … نیز جاروبرقی تقلبی را بدین بهانه با قیمت کمتری به فروش می رساند . بررسی قیمت جاروبرقی مورد نظر می باشد . در حقیقت جاروبرقی بوش اصل با توجه به آن که برای تولید آن از بهترین متریال ها با کیفیت خوب نیز استفاده شده است به مراتب قیمت بالاتری دارند اما فروشندگان سودجو معمولا به خریداران تلقین می کنند که این گران بودن جاروبرقی نشانه گران فروشی دیگر فروشندگان می باشد به همین دلیل با این توجیه با قیمت پایین تر جاروبرقی تقلبی را به فروش می رسانند .برای خرید جاروبرقی بوش اصل حتما به سراغ نمایندگی های برند بوش و فروشگاه های معتبر در بازار بروید . برند بوش در ایران با توجه به محبوبیتی که دارد دارای نمایندگی های رسمی نیز می باشد ، که نمایندگی رسمی بوش در پایتخت ایران در شهر تهران نیز قرار دارد . نمایندگی ها قطعا محصولات اصل را با قیمت مناسب و همچنین با ضمانت و گارانتی نیز به فروش می رسانند .شرکت بوش یک شرکت محبوب و بزرگ جهانی می باشد و قطعا با توجه به اطمینانی که به محصولات خود دارد همه آن ها را با ضمانت و گارانتی زیر نظر نمایندگی های رسمی به فروش می رساند بدین ترتیب اگر جاروبرقی خریداری کرده اید که گارانتی و ضمانت ندارد قطعا به تقلبی بودن آن نیز شک کند . قطعا شرکت بوش با توجه به تبحر و سابقه ای که دارد هیچ موقع محصولات خود را بدون گارانتی وارد بازار نمی کند .