جاروبرقی سامسونگ vc2500 مخزن دار + قیمت

تولید جاروبرقی ها به منظور سهولت در انجام تمیزکاری های منزل تحول عظیمی در لوازم خانگی ایجاد کرد.

امروزه برند معتبر سامسونگ که یکی از محبوب ترین برند های لوازم خانگی شناخته می شود موفق به تولید نسل جدیدی از جارو برقی ها به اسم جاروبرقی سامسونگ vc2500 شده که در ادامه به توصیف قابلیت هایش می پردازیم.

جاروبرقی سامسونگ vc2500 مخزن دار + قیمت

جاروبرقی سامسونگ vc2500 مخزن دار

جاروبرقی سامسونگ vc2500 مخزن دار در زمان گذشته گرد گیری و غبار روبی از روی سطوح کار ساده ای نبود و این عمل با استفاده از ابزار دستی انجام میشد.

اما با پیشرفت علم تکنولوژی در جهت آسانی کار و راحتی بشر با تولید انواع جاروبرقی ها دیگر غبار روبی از سطوح به سختی صورت نمی گرید و انسان به راحتی به کار هایی همچون جارو زدن می پردازد.

به طور کل جاروبرقی ها از دو بخش الکتریکی مکانیک ساخته می شوند و همین، کار با آنها را جذاب تر نشان می دهد.

برای مثال ما با فشار دادن یک پدال سیم بیرون آمده جاروبرقی را در چند ثانیه جمع و به درون دستگاه می فرستیم که این نوع از عملکرد جاروبرقی مکانیکی محسوب می شود.

بخش های الکتریکی نیز مربوط به چگونگی روشن شدن و کار قدرتی دستگاه مربوط می شود.

در واقع امروزه در جامعه شهری ما، جاروبرقی یکی از کالا های خانگی واجب شمرده شده و وجود یک جاروبرقی مرغوب در خانه ها ضروری است. چون در واقع جاروبرقی ها این امکان را به شما می دهد گرد و خاک را پاک کنید و خانه ای پاکیزه داشته باشید.

جاروبرقی سامسونگ مدل vc2500 دارای فناوری پیشرفته ای در تولید است که یکی از این مشخصه های برترش فیلتر آلرژن می باشد. این فناوری به شما این امکان را می دهد که شما خانه ای بدون گرد و غبار و همچنین موارد حساسیت زا داشته باشید و برای استفاده در خانه هایی که افراد آلرژی دارند انتخاب خوب و مناسبی به شمار می رود.

این جارو برقی با قدرت ۲۵۰۰ وات مکش فوق العاده ای در از بین بردن غبار دارد و به طرز شگفت انگیزی تمامی بافت هایی که غرق غبار هستند را پاک می نماید.

وزن این جاروبرقی حدودا هفت کیلو می باشد و ظرفیت مخزن آن دو و نیم لیتر است و همچنین امکان استفاده بدون کیسه مخزن را نیز دارد و این به شما بستگی دارد که چه انتخابی داشته باشید.

چرخ های محرک این مدل جاروبرقی از جنس پلاستیکی نرم ساخته شده تا هنگام کشیده شدن بر روی سطوح خانه شما خراشیدگی ایجاد نکند و یا اثر و ردی از خود باقی نگذارد.

با توجه به جثه کوچکش این مدل، حجم کمی از خانه شما را اشغال می کند اما از قدرت بالایی برخوردار است و می تواند در یک بار استفاده خودش را نسبت به دیگر رقبای بازاری اش ثابت کند.

همچنین این جاروبرقی با خرطوم چرخشی خود این امکان را به شما می دهد که به راحتی از آن استفاده کرده و بدون جا به جایی و گره خوردن به راحتی از پاکیزگی مکان مورد نظر لذت ببرید.

مکش این دستگاه به شکلی قدرتمند معرفی می شود که حتی می تواند تمامی گرد و غبار لای پرزها را از بین ببرد و موکت و سطوح سخت را به راحتی تمیز کند.

دستگیره این دستگاه به شکلی طراحی شده که دست شما را خسته نمی کند و هیچ گونه لغزشی ندارد تا دسته جارو از دست شما به زمین نیفتد.

جاروبرقی سامسونگ مدل vc2500 مجهز به فیلتر سیکلون است که با نیروی گریز از مرکز کار می کند و ذرات بزرگ را در خود ذخیره و ذرات کوچک که همان گرد و غبار است را به مخزن می فرستد.

موتور قدرتمند جاروبرقی مدل vc2500 کارکردی شگفت انگیز دارد به طوری که تمامی ریز گرد و غبار ها را از گوشه کنار سطوح بیرون کشیده و بافت تمامی سطوح را از آلودگی پاک می کند. البته وجود برس جمع کن در میان آپشن های این مدل در برطرف کردن آلایندگی تاثیر بسزایی دارد.

چرخ های بزرگ این مدل باعث می شود در هنگام کار با جاروبرقی واژگون نشود و شما به آسانی هر چه بیشتر دستگاه را جا به جا کنید. مخزن روی دسته یا همان فیلتر سیکلون زباله های بزرگ را به راحتی جمع آوری می کند تا هم مخزن کیسه زود پر نشود و هم زباله های بزرگ به راحتی یک چرخش فیلتر خالی شود.

همچنین این مدل با سری های خاص برای انواع کنج ها و سطوح مبل و پرده کارایی بیشتری پیدا کرده و وجود این آپشن ها این عضو کوچک اما قدرتمند سامسونگ را کارآمد تر می کند.

این جاروبرقی با فیلتر های نانو و آنتی باکتری حفاظت از ریه های شما را تضمین کرده و به حفظ هر چه بیشتر سلامتی شما می پردازد زیرا نود و نه درصد باکتری ها را جذب کرده و نمی گذارد از هوای خروجی دستگاه عبور کنند.

طول سیم دستگاه به حدود شش متر رسیده و این امکان را به شما می دهد تا هر بار اتصال دستگاه را از برق جدا نکنید و به کار خود ادامه دهید.

مخزن دستگاه نیز حدود دو و نیم تا سه لیتر گنجایش داشته و برای مصارف خانگی کاملا مناسب است. وجود لوله تلسکوپی استیل با چرخش کامل زاویه و وزن کم دستگاه باعث می شود در عین کوچک بودن، در بین تنوع زیادی از رقبایش در رتبه ای بالا باشد و این دستگاه را جدی بگیرید.

قیمت جاروبرقی سامسونگ vc2500 مخزن دار

قیمت جاروبرقی سامسونگ vc2500 مخزن دار انواع تولیدات جاروبرقی با توجه به قدرت مکش، گنجایش کیسه مخزن، فیلتر، لوله خرطومی‌ و بسیاری از عوامل دیگر به قیمت های مختلف تقسیم بندی می شود و هر کدام با توجه به کارکرد و استفاده شما می تواند فرق کند و متغیر باشد.

قیمت این مدل جاروبرقی ها با توجه به امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهند کاملا به صرفه و عادلانه است و هدف شرکت سامسونگ جلب اعتماد مشتری و بالا بردن کیفیت محصول به همراه تضمین کالا است و مطمئنا شما در ازای پولی که پرداخت می کنید چند برابر بیشتر امکانات می گیرید به همین دلیل برند سامسونگ برندی محبوب و جهانی محسوب می شود.

کارشناسان ما در شعب های سراسر کشور به فعالیت مشغول هستند و عرضه جاروبرقی هایی با برند های مختلف مخصوصا سامسونگ را با کیفیتی مطلوب تضمین می کنند.

همچنین مشاوران ما در پایان مطالعه این بخش پاسخگوی سوالات شما در اسرع وقت هستند و شما را در انتخابی بهتر با توجه به نیازتان یاری می کنند.

لبخند رضایت شما نشانه محبوبیت ماست.