جاروی شهرداری مانع از سرقت موبایل شد

در تمامی شهرهای ایران پاک بانان با استفاه از جاروهای مخصوصی اقدام به نظافت کوچه و خیابان می کنند که این جاروها به جارو شهرداری معروف است و در مدلهای مختلف دسته بلند و دسته کوتاه ساخته می شوند که ممکن است دسته آنها چوبی و یا پلاستیکی باشد. مجموعه آراد برندینگ یکی از ارائه دهندگان انواع جارو شهرداری می باشد.

انواع جارو شهرداری در شهرهای مختلفی تولید می شود که از لحاظ کیفیت بسیار مناسب می باشند و با استفاده از آن می توان سطوح کوچه خیابان و حیاط را جارو کرد و زباله های روی زمین را جمع آوری نمود. قیمت جارو شهرداری بسیار ارزان است و کارایی بالایی دارد. این محصول به دلیل این که سبک باشد و امکان استفاده از آن آسان باشد به صورت پلاستیکی ساخته می شضود تا وزن کمی داشته باشد.

برخی از جاروهای شهرداری به صورت چوبی ساخته می شوند که از لحاظ وزن کمی سنگین تر از مدلهای پلاستیکی می باشند اما از لحاظ کارکرد و طول عمر مقاومت خوبی دارند و به راحتی فرسوده و شکسته نمی شوند اما برای تولید آن باید گیاه مخصوص آن کشت شود که هزینه بردار می باشد. قیمت خرید جارو شهرداری بسیار مقرون به صرفه می باشد که در مراکز فروش این محصول انجام می گیرد.