جارو شهرداری جان یک پاک بان را نجات داد

اکثر مامورین شهرداری و پاک بانان سطح شهر با استفاده از جاروهای فراشی مشغول به نظافت و تمیز کردن سطوح کوچه و خیابانها می شوند و معمولا جاروهای خاص دسته بلندی دارند که چوبی و یا ممکن است که پلاستیکی باشند. این جاروها به جاروهای فراشی و یا جاروهای شهرداری معروفند و در فروشگاه ها نیز با همین اسامی به فروش می رسند. مجموعه آراد برندینگ یکی از ارائه دهندگان عمده این محصولات می باشد.

 

مدلهای قدیمی جاروهای شهرداری دسته بلند چوبی داشت که رشته های آن چوبی بود و طول عمر کمی داشت و در برابر سفتی زمین ماندگاری مناسبی نداشتند، اما امروزه این جاروها به صورت پلاستیکی ساخته می شوند که هم طول عمر خوبی دارند و هم سبک می باشند و باعث خستگی دست نمی شوند. قیمت خرید جارو شهرداری در مراکز فروش جارو بسیار مناسب و ارزان می باشد.

برخی از تولید کنندگان جارو شهرداری این محصول را با چوبهای مختلف تولید می کنند که سعی بر این دارند ماندگاری و طول عمر محصول افزایش یابد و همچنین وزن آن سنگین نشود و بتوان به راحتی از آن استفاده نمود. قیمت جارو شهرداری در تهران و سایر شهرستانها به صورت ارزان می باشد و می توان به راحتی این محصول را تهیه نمود.