درب ضد سرقت تهرانسر که جان پیرزنی را نجات داد

به لطف هسته فولادی و درب ضد سرقت تهرانسر روکش دار چوب طبیعی قدیمی را با چوب مصنوعی با هسته های فولادی در داخل جایگزین کردیم. بنابراین هیچ تبر و چکشی نمی تواند به راحتی از درها عبور کند، همچنین باعث می شود که صدا مسدود و مقاوم باشد.

درهای چوبی مصنوعی جامد و ضخیم تر از چوب های طبیعی هستند. با این روش جان درختان را نجات می دهیم و حس چوب مانند درها را حفظ می کنیم. بسته به سفارش شما، درها دارای حداقل سه قفل هستند که تنها با یک چرخش کلید آسان قفل و باز می شوند. قفل ها تا 9 کویل و میله قابل ارتقا هستند.

کلیدهای قفل ها منحصر به فرد و هوشمند طراحی شده اند، بنابراین حتی قفل ساز هم نمی تواند آنها را انتخاب کند. استیل در هسته درها باعث می شود درب کاملاً در برابر هرگونه ضربه و شکست مقاوم باشد.

بنابراین حتی اگر متجاوزان از اره روی در استفاده کنند، هسته فولادی همیشه باقی می ماند.این بستگی به نوع درب دارد که می خواهید خریداری کنید. یک ضد سرقت چوبی شما می توانید امنیت بالا و درب چوبی فانتزی ارائه دهید.

درب‌های چوبی ضد سرقت مجهز به قفل‌های سنگین پیشرفته و میله‌های آهنی در داخل درها هستند تا هیچ متجاوزی نتواند آنها را شکسته یا قطع کند. از یک تیم حرفه ای بخواهید که یک ورودی شیشه ای و چوبی حرفه ای مخصوص خانه، آپارتمان و ملک مسکونی شما ایجاد و بسازد.

امروزه تقریباً در تمام آپارتمان ها و خانه ها از درب های چوبی ضد سرقت برای امنیت و طراحی زیبا و با کیفیت نسبت به درب های نوع استاندارد استفاده می شود. با اکثریت قریب به اتفاق و تنوع طرح های درب، می توانید محصول مناسب مورد نظر خود را پیدا کنید.

درهای سفارشی برای این نوع درها نیز موجود است، بنابراین می توانید بهترین تناسب را برای ساختار خود سفارش دهید و دیگر نیازی به تغییر چیز دیگری از ساختمان خود نخواهید داشت.
آنها از چه چیزی ساخته شده اند که آنها را تا این حد امن می کند؟