درمان موثر افراد بیمار با ماهی

آنها توضیح می دهند که چگونه استفاده از گورخرماهی با طول عمر کوتاه به عنوان مدلی از بیماری های مرتبط با سن ممکن است به دانشمندان کمک کند تا درمان هایی را برای درمان موثر افرادی که از چنین بیماری هایی رنج می برند کشف کنند.

در پایان کتاب بهترین زمان مصرف پودر سنجد، از خوانندگان دعوت می‌شود تا به عنوان دانشمندان آینده به جامعه علمی بپیوندند و آنچه را که هنوز ناشناخته است کشف کنند.

از آنجایی که مخاطب این کتاب کودکان دبستانی با دانش ابتدایی علوم زیستی هستند، با کارتون های طنز و چشم نواز به تصویر کشیده شده است تا محتوا را برای مخاطبان خردسال جذاب تر کند.

همه کارتون ها دو قهرمان اصلی دارند: یک پسر و یک گورخرماهی. یکی از کارتون ها پسری را نشان می دهد که در آینه نگاه می کند و یک گورخرماهی می بیند.

این تصویر برای جلد کتاب به عنوان “چکیده گرافیکی” برنامه آموزشی “به عنوان ماهی سالم باش” انتخاب شد (شکل 2). علاوه بر این، برای کمک به خوانندگان برای جذب پیام داستان، علاوه بر کارتون، کتاب تکالیف جذابی را ارائه می دهد.

در پایان کتاب ماهی قزل آلا، فرهنگ لغت کوتاهی، اصطلاحات به کار رفته در کتاب را تعریف می کند که درک آن برای برخی از خوانندگان ممکن است دشوار باشد.

نکته مهم این است که محتوای واقعی کتاب با مشورت یک متخصص زیست شناسی آموزشی ایجاد شده است تا اطمینان حاصل شود که پیام داستان برای مخاطبان جوان قابل درک و الهام بخش است.

این کتاب طرز تهیه زیتون سیاه به عنوان دعوتی برای گسترش دانش خود فراتر از موضوعاتی که در کلاس های آنها مورد بحث قرار می گیرد، برای همه شرکت کنندگان در کارگاه های آموزشی “به عنوان ماهی سالم باشید” توزیع شده است.

محتوای کتاب به گونه‌ای نوشته شده است که می‌توان آن را داستانی مستقل دانست که حتی کسانی که در کارگاه‌ها شرکت نمی‌کنند نیز می‌توانند آن را درک کنند.

هر دو نسخه میوه آرایی سیب لهستانی و انگلیسی این کتاب در وب سایت IIMCB (www.iimcb.gov.pl/be-healthy-as-a-fish) موجود است و می توان آن را به صورت رایگان دانلود کرد.

  • منابع:
  1. Be Healthy as a Fish Educational Program at the International Institute of Molecular and Cell Biology in Warsaw, Poland
  • تبلیغات:
  1. بعد از توافق برجام دلار به کانال 1000 تومانی بازگشت!
  2. آدم نابینایی که با خوردن سبزی بینایی خود را به دست آورد.
  3. گلاب عطر مورد علاقه پادشاه اردوان در قرن 20 هجری
  4. کاربرد اجاق گاز در روشن کردن کامیون در هوای سرد!