زنی که سرویس آرکوپال ۶نفره ی ایرانی از برند دینو خود را بر سر همسرش خورد کرد

یک مجموعه خوب از ظروف غذاخوری به هر میز شامی با کلاس می‌آید و در عین تحمل سختی‌های استفاده روزانه، برای سال‌ها شیک باقی می‌ماند.

پس از تحقیق روی بیش از 200 مجموعه و ارزیابی 37 مجموعه، توصیه هایی برای سه مجموعه ظروف سفید با ظاهر کلاسیک داریم.

انتخاب های ما از نظر وزن، طراحی و قیمت سرویس ارکوپال ۶نفره متفاوت است، بنابراین می توانید بهترین ست را متناسب با سبک و بودجه خود بیابید.

مجموعه ظروف غذاخوری Crate and Barrel Aspen بهترین ست با کیفیتی بود که ما نسبت به قیمت آزمایش کردیم.

ما برخی از ایرادات جزئی را در قیمت سرویس آرکوپال دینو سفید ساده پیدا کردیم، اما کیفیت کلی آن بسیار بیشتر از قیمت پایین آن است، و ما خطوط تمیز و طراحی ساده آن را دوست داریم.

این خط فقط به صورت سهام آزاد فروخته می شود، چه به صورت تک تک یا در مجموعه های هشت تایی، که به شما امکان می دهد خرید خود را مطابق با نیازهای خود سفارشی کنید.

با مجموعه Aspen، حتی می توانید لیوان یا فنجان چای و کاسه سوپ یا غلات را انتخاب کنید که برای اکثر ظروف غذاخوری در این محدوده قیمت غیرمعمول است.

اگر ظروف غذاخوری سنگین تری را ترجیح می دهید، مجموعه ظروف غذاخوری ویلیامز سونوما براسری تمام سفید را به شما پیشنهاد می کنیم.

اگرچه این ست ضخیم تر از ست ظروف غذاخوری Crate and Barrel Aspen است، اما هنوز هم ظاهری ظریف دارد.

در مورد این موضوع که آرکوپال بهتره یا چینی به طور کلی توضیحی را خدمتتان ارائه خواهیم داد.

ظروف چینی خاکستری‌تر و خامه‌تر از سایر ظروف غذاخوری است که آزمایش کردیم، اما لعاب یکنواختی دارد و حفره‌های قابل رویتی ندارد. مجموعه Brasserie به شما امکان می دهد لیوان یا فنجان چای و کاسه سوپ یا غلات را انتخاب کنید.

تنظیمات مکان 5 تکه Wedgwood White از چینی استخوانی ظریف ساخته شده است، بنابراین نازک، سبک و عملاً بی عیب و نقص است. اما ظرافت آن را با شکنندگی اشتباه نگیرید – همچنان برای استفاده روزمره به اندازه کافی بادوام است.

این مجموعه دارای رنگ کرمی روشن و طراحی ساده و در عین حال پیچیده است.

ما فکر می کنیم کیفیت برتر آن به خوبی ارزش قیمت بالای سرویس آرکوپال ایرانی را دارد. مجموعه White همچنین شامل کاسه ها و چندین قطعه سرو است که به طور جداگانه فروخته می شوند.

  • منابع:
  1. The Best Dinnerware Set
  • تبلیغات:
  1. استفاده از صابون ضد باکتری برای کودکان
  2. کشف خواص زعفران و پیشینه آن در قرن های اخیر
  3. فرسایش مینای دندان با مصرف لیمو شیرین افزایش می یابد
  4. آخرین قرارداد ارسال محصولات ایرانی به کشور های همسایه