سویشرت چهارخانه مردانه، یک انتخاب مناسب برای همه

سه سال اول این بازی در راک آیلند آرسنال با لباس فرم سویشرت چهارخانه مردانه برگزار می‌شد، اما امسال در استادیوم خیابان بردی و برای عموم آزاد بود.

DAVENPORT، آیووا – برای اولین بار در تاریخ چهار ساله بازی، حق رجزخوانی متعلق به نیروی دریایی است.

سربازان، ملوانان، تفنگداران دریایی و گارد ساحلی آرسنال جزیره راک جمعه شب برای چهارمین بازی فوتبال پرچم سالانه در “نبرد برای صخره” در زمین فوتبال با هم درگیر شدند.

در سه سال گذشته، این بازی در آرسنال با برتری ارتش برگزار می شد. این بازی امسال در استادیوم خیابان بردی برگزار شد و برای عموم آزاد بود.

گروهبان جیکوب وبر گفت: “به نظر می رسد امسال بسیار بزرگتر است.” من واقعاً از این بابت سپاسگزارم، صادقانه بگویم، واقعاً شگفت‌انگیز است.»

تیم ارتش محلی متشکل از 25 سرباز از ارتش اول، فرماندهی پشتیبانی ارتش، مرکز مهمات مشترک، جزیره پادگان-راک ارتش ایالات متحده و استخدام کنندگان ارتش محلی بود. تیم نیروی دریایی متشکل از 25 ملوان، تفنگداران دریایی و گارد ساحلی از جزیره راک مرکز رزرو نیروی دریایی بود.

وبر گفت: «همه چیز دوستانه است. همه چیز سرگرم کننده است.

هر دو تیم گفتند از رقابت لذت می برند و ماه آخر را صرف تمرین برای بازی بزرگ کردند.

کریستینا واسنهو، افسر ارشد نیروی دریایی، گفت: “وقتی ما در خارج از کشور هستیم، همه در یک تیم هستیم، اما خوب است که آن رقابت دوستانه بین شاخه ها ادامه دارد.” “همه چیز سرگرم کننده است. و من فکر می کنم این فقط به نوعی باعث افتخار است که در جایی که هستیم.”

نیروی دریایی در آخرین دقیقه بازی برگشت و 28 بر 26 پیروز شد. در خطر یک جایزه مسافرتی بود، همراه با “یک تکه سنگ”، یک تکه سنگ از آرسنال.

این بازی قبل از بازی سالانه فوتبال ارتش و نیروی دریایی برگزار می شود که از روز شنبه در فیلد لینکلن در فیلادلفیا آغاز می شود. این تیم ها از سال 1930 هر سال با هم روبرو شده اند و نیروی دریایی 62 پیروزی در مقابل 53 پیروزی ارتش کسب کرده است.

  • منابع:
  1. ‘Virginity Rocks’ sweatshirt sparks controversy at St. Charles County school