سیب زرد امروز در تهران جنجال به پا کرد

1.5 کیلوگرم سیب زرد امروز شیرین، 2 لیمو، 2 لیتر چای قوی سرد، 2.5 فنجان شکر، یک بطری شربت . سیب ها را پوست گرفته، چهار قسمت کنید، دانه ها را برش دهید، سپس به برش های نازک بریزید، در تابه لعابی بریزید.

آب 2 عدد لیمو و پوست رنده شده نصف لیمو را بگیرید، در چای قوی و تازه دم کرده سرد شده بریزید، اضافه کنید. شکر را مخلوط کرده و روی آن را بپوشانید و به مدت 5 ساعت در جای سرد بگذارید. قبل از سرو، توده را به یک کاسه منتقل کنید و روی آن شامپاین بریزید.

سیب سیب مواد لازم: 10 سیب، آب، ¾ فنجان شکر، 1 قاشق غذاخوری پودر دارچین و فلفل دلمه ای آسیاب شده. سیب ها را به چهار قسمت تقسیم کنید، هسته آن را بردارید. سیب های آماده شده را در قابلمه بریزید، آب بریزید تا حدود 5 سانتی متر روی سیب ها را بپوشاند.

شکر، دارچین و فلفل دلمه ای را در آن بریزید. بگذارید بجوشد و روی حرارت متوسط ​​بدون درب به مدت 60 دقیقه بپزید. سپس با درب بپوشانید و 2 ساعت دیگر روی حرارت ملایم بجوشانید. بگذارید خنک شود و صاف کنید.

سير آماده براي نگهداري در يخچال. سیب در شربت سازی بهترین گونه‌ها برای شربت سازی سیب‌های پاییزی و زمستانی هستند: سطح قند، تانن و اسیدهای موجود در آنها بیشتر از انواع تابستانی است.شربت های عالی از انواع طلای زمستانی، به دست می آیند.

شربت نفیس از انواع تابستانی تهیه می شود. شربت های با کیفیت عالی را می توان از چینی و رانتکی تهیه کرد، اما با توجه به اسیدیته بالای این سیب ها، آب میوه های آنها باید با آب یا آب انواع سیب های شیرین تر رقیق شود.

مخلوط ها از آب سیب های وحشی استفاده می کنند. شربت های سیب در طول نگهداری طعم و تازگی خود را از دست می دهند، بنابراین بهتر است در سالی که تولید می شوند مصرف شوند. این مورد در مورد محصول شربت از رانتکی و کیتایک صدق نمی کند.

با توجه به قابض بودن آنها، این شربت ها باید حداقل 2 سال سن داشته باشند. در این مدت طعم آنها لطیف می شود. سیب بهتر است برای تهیه شربت های نیمه شیرین یا خشک استفاده شود.[13] کاربردهای دیگر سیب یک جایگزین عالی برای خمیر دندان و مسواک است.