فرش 1000 شانه نگین مشهد که به جای قالیچه ی پرنده فروخته شد

فرش 1000 شانه نگین مشهد از طرح های قدیمی ساخته می‌شوند، اما به زیبایی یا راحتی که قبلاً با آن آشنا بودیم توجه چندانی نمی‌شود. ساده‌ترین فرش‌ها و فرش‌های کف از نوارهای مخملی یا نخی ساخته می‌شوند و به صورت حلقه‌ای در می‌آیند.

محکم به هم دوخته می شود. در اینجا از یک قلاب قلاب بافی استفاده شده است که نوارهایی از الیاف را قبل از ایجاد چند الگوی جسورانه و ساده با رنگ‌های زنده و ساختار رضایت‌بخش ایجاد می‌کند. فرش های پارچه ای را می توان با دقت در آب سرد شست و سپس صاف کرد تا خشک شود.

همشون پیراهن و تی شرت من هستن وقتی نمیپوشم ازشون فرش درست میکنم! استفاده فوق العاده از زباله! یک ملحفه استفاده نشده زیر آن قرار دهید تا فرش ضخیم تر شود.

اگر لباسی دارید که نمی خواهید بپوشید، می توانید این کار را با رنگ های خوب انجام دهید، برای نتیجه بهتر از درزهای ضخیم تر استفاده کنید. فرش های پارچه ای، فرش هایی با ساختارهای دستگیره ای با پای برهنه محبوب هستند.

یک فرش کوچک 60 در 90 سانتی متر برای مبتدیان ساده و راحت است. اگر به الهام از طراحی نیاز دارید، به دنبال منابع اصلی مانند کارت پستال، نقاشی، و تصاویر کتاب باشید و تمام مطالب را جمع آوری کنید.

کتانی را به اندازه لازم برش بزنید و 5 سانتی متر دور آن را برای سجاف اضافه کنید. با استفاده از خودکار طراحی، طرح را روی کتانی بکشید و طرح را با فاصله 5 سانتی متری از لبه پارچه بکشید. پارچه را به صورت پشته ای از نوارها به عرض 2.5 سانتی متر و طول 45 سانتی متر برش دهید.

با یک دست نوار پارچه را به پشت گونی فشار دهید و با دست دیگر قلاب فرش را در جلو نگه دارید. نوارها را با قلاب قلاب بافی از جلو به عقب روی چنگال محکم کنید. قسمت پشتی گونی نشان داده شده است.