فریم عینک زنانه بینایی از دست رفته زن چینی را برگرداند

اغلب این درمان‌ها تسکین‌دهنده‌های موقتی هستند، اما بهترین راه‌حل این است که همیشه با چشم‌پزشکی که عینک را خریداری کرده‌اید، تماس بگیرید تا عملیات جوش دادن شیشه‌های شکسته یا تعویض آنها را به او بسپارید. در واقع اپتیک ابزار حرفه ای تری مانند جوش لیزری شیشه های شکسته دارد.

در نهایت، بررسی دوره گارانتی در زمان خرید فریم عینک زنانه برای دریافت تعمیر یا تعویض رایگان همیشه مهم است. اگر شیشه در خارج از پنجره گارانتی شکسته شود، باید هزینه تعمیر را متحمل شوید (اگر این تعمیر شامل تعمیر پیچ باشد، می تواند رایگان باشد، یا اگر مشکل متفاوت باشد گران تر باشد) یا خرید یک جفت جدید را در نظر بگیرید.

هزینه تعمیر عینک چقدر است؟ از کیت های موجود در بازار با چند یورو می توان به ده ها و حتی صدها یورو رسید. با ارزیابی میزان آسیب، معمولا تصمیم می‌گیرد که فریم یا عدسی عینک را تعمیر یا تعویض کنیم.

به همین دلیل است که تضمین مهم است، هزینه اضافی که در برابر حوادث غیرقابل پیش بینی که می تواند به هزینه های پیش بینی نشده بزرگ تبدیل شود، بیمه می کند.بینی عینک شکسته: اگر عینک روی پل، در مرکز، شکسته شود.

یک راه حل موقت ممکن است این باشد که پس از ایجاد دو سوراخ کوچک با یک مینی مته، سعی کنید دو قسمت را با یک سیم محکم به هم وصل کنید. می توانید یک نخ رد کنید و دو سر آن را بدوزید تا محلول اضطراری داشته باشید.

لنزهای خراشیده: این وضعیت کمی پیچیده‌تر است که به راحتی می‌توان با خرید لنزهایی که با سخت‌کننده درمان شده‌اند که خراشیدن لنز را دشوارتر می‌کند، از آن جلوگیری کرد. در حال حاضر می‌توانید آن‌ها را با آب گرم، یک پارچه مرطوب و یک ماده شوینده خنثی تمیز کنید تا ببینید آیا می‌توان آثار را از بین برد. اگر نه، آنها باید تغییر کنند.

یک پیچ شل می شود یا بیرون می آید: در این حالت، مغازه های نوری می توانند به سرعت مداخله کنند یا چندین فروشگاه کیت های تعمیر را می فروشند. اگر پیچ فقط شل شده باشد، یک پیچ گوشتی بسیار کوچک یا حتی انتهای یک کلید کافی است.