قارچ طلایی موجب آلودگی آب لوله کشی شهری در جنوب شد

دانشمندان حدود دو میلیون گونه قارچ طلایی در سیاره ما رشد می کنند. در میان آنها خوراکی و غیر و همچنین سمی هستند. همه مطالعه نشده اند. آنها شمارش کردند، اما نتوانستند کل پادشاهی را مطالعه کنند. تاکنون دستان محققین تنها به صدها هزار نفر رسیده است .

پادشاهی قارچ توسط قارچ سفید اداره می شود و دلیل خوبی هم دارد. شاه قارچ دارای ترکیبات ویتامین و مواد معدنی شگفت انگیز و مقدار مناسبی پروتئین است. استفاده از آن سیستم ایمنی را تقویت می کند، به بهبودی از عفونت ها کمک می کند.

همچنین یک قارچ زیبایی است. وضعیت مو، پوست و ناخن ها را بهبود می بخشد. و همچنین حاوی مواد ضد تومور و ماده ای است که عصای کوخ را می کشد. آنها از درختان بلندتر بودند. باستان شناسان کشف کرده اند.

قدیمی ترین قارچ چهارصد میلیون ساله است – دانشمندان آن را در سال 1859 در حفاری در یکی از فسیل ها کشف کردند. چین باستان بنیانگذار جهت پزشکی “قارچ” – قارچ درمانی. داروهایی که بر اساس قارچ تهیه می شوند.

قارچ

حداکثر مواد فعال را حفظ می کنند. اشکال اصلی داروها عصاره، تنتور و جوشانده. سازگار با محیط زیست و طبیعی نه تنها گوشت خوک، بلکه قارچ نیز در چندین کشور ممنوع است. این ممنوعیت حتی در قرآن نیز بیان شده است. اما همه از آن پیروی نمی کنند.

قارچ ها همچنین به دلیل خواص ضد توموری و تعدیل کننده سیستم ایمنی و همچنین به دلیل توانایی در خلاص شدن از شر انگل ها بدون آسیب به بدن مورد علاقه پزشکان هستند. قارچ ها دارای خاصیت موجودات زنده برای تقسیم بر جنسیت هستند.

قارچ های نر و قارچ های ماده وجود دارند. DNA آنها تا حدودی یادآور مجموعه کروموزوم انسان است. قارچ ها حتی مفهوم بلوغ را دارند، زمانی که قادر به تولید فرزندان مشترک هستند. درست است، همه قارچ ها قادر به زندگی خانوادگی نیستند، بلکه فقط گونه های خاصی هستند.

می توانید با کوه یخ مقایسه کنید. روی زمین فقط قسمت کوچکی از قارچ وجود دارد – میوه آن، اما بدن، میسلیوم، در زیر زمین پنهان است و می تواند منطقه بزرگی را اشغال کند. باید از دو گونه مانند آتش ترسید. خرچنگ کم رنگ و آگاریک مگس پلنگ. اینها سمی ترین نمایندگان قارچ ها هستند.