قیمت جاروبرقی بوش تقلبی سطلی

امروزه اکثر مردم به دنبال خرید وسایل برقی با کیفیت هستند . آن ها بیشتر به دنیال برند های پر آوازه ای چون بوش بوده و سعی در خرید کالاهایی از این برندهای مشهور را دارند . یکی از این موارد جاروبرقی بوش می باشد که از لوازم برقی پرفروشی است که در سرتاسر جهان طرفداران و خریداران خاص خودش را دارد. جاروبرقی اصلی بوش علاوه بر گران قیمت بودن، مکش پر قدرت و قوی و تولید سر و صدای کم، از کیفیت بسیار بالایی نسبت به سایر برند­های موجود در بازار برخوردار است. از این رو، برخی از شرکت ­ها به منظور تولید و فروش بیش تر ، از روی این برند پر فروش کپی کرده­ و جاروبرقی تقلبی بوش را به عنوان کالای اصلی به فروش می­ رسانند. جاروبرقی بوش تقلبی به دلیل سو استفاده متقلبان جهت کسب سود بیش تر بعضا با قیمت های هنگفت و نجومی به فروش می رسد .

قیمت جاروبرقی بوش تقلبی سطلی

قیمت جاروبرقی بوش تقلبی

قیمت جاروبرقی بوش تقلبی یکی از وسایل برقی اصلی در هر خانه ای جاروبرقی است . جاروبرقی در ابعاد و اشکال و انواع متفاوت توسط کمپانی های مختلف تولید و در بازار جهانی عرضه شده است . یکی از این کمپانی ها ، کمپانی بسیار خوش نام و مشهور بوش است . بوش برندی آلمانی بوده لذا محصولات آن از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است . اما در میان رقابتی که بین کمپانی ها در کیفیت و ظاهر هر محصول وجود دارد ، دلالان و متقلبان نیز به فعالیت پرداخته و کالای مشابه و تقلبی تولید می کنند و آن را به عنوان کالای اصلی به فروش می رسانند و از این راه سود سرشاری را کسب می کنند در حالی که کالایی با کیفیت بسیار نامطلوب در اختیار خریدار قرار می دهند . قیمت این جارو برقی ها در بعضی موارد بسیار گران تر از کالای اصلی می باشد .این در صورتی است که معمولاً به دلیل کاهش قیمت تمام شده دستگاه از بدنه های بی کیفیت استفاده می شود. بدنه بی کیفیت با کوچکترین ضربه می شکند و همچنین موتور های بی کیفیتشان نیز دوام بالایی ندارند و در سریعترین زمان داغ می کنند.

.

جاروبرقی بوش سطلی

جاروبرقی بوش سطلی اولین جاروبرقی ها در قرن بیستم میلادی وارد بازار شدند. این وسیله برقی، که توسط یک موتور الکتریکی کار می کنند، در ایالت متحده اختراع شدند. جاروبرقی سطلی نیز از گذشته تا کنون با پیشرفت و رشد تکنولوژی، تغییراتی کرده است و ساختار آن دستخوش تحول شده است. امروزه جاروبرقی های متفاوتی از لحاظ اندازه و طرح در بازار وجود دارد که هر یک از آن ها با توجه به نوع کاربردشان در مکان های متفاوتی قابل استفاده اند. یکی از انواع جارو برقی ها، جارو برقی سطلی می باشد . جاروبرقی سطلی دارای ظاهری استوانه ای است. آن ها برخلاف بسیاری از جاروبرقی های امروزی، بر پایه خود به صورت ایستاده قرار می گیرند. افزون بر شکل ظاهری، آن ها تفاوت های بارزی با انواع جاروبرقی های معمولی دارند. انواع آن ها دارای مخزن های بسیار بزرگ تری در مقایسه با سایر جاروبرقی هستند . موتور آن ها نیز در قسمت هایی متفاوت نسبت به جاروبرقی های دیگر قرار گرفته است. عموما از نظر اندازه ، جاروبرقی های سطلی ابعاد بزرگ تری دارند. به همین سبب از آن ها در مراکز صنعتی بیش تر استفاده می شود. برای هتل ها و میهمان خانه ها و… نیز استفاده از آن ها بسیار گسترش دارد. این جارو ها انواع مختلفی دارند که در سه دسته کلی طبقه بندی می شوند که عبارتند از سه موتوره، صنعتی و غیر صنعتی . انتخاب یک دستگاه جاروبرقی با کیفیت و با قابلیت های بالا و قیمت مناسب نیاز به اطلاعات در خصوص این نوع دستگاه ها دارد . در این نوع از دستگاه های جاروبرقی سطلی می بایست توجه ویژه ای به کیفیت بدنه و موتور مکنده داشت . یکی دیگر از مواردی که باید به آنها توجه داشت گارانتی دستگاه و موجود بودن قطعات دستگاه است.

جاروبرقی های صنعتی یکی از قوی ترین انواع جاروبرقی سطلی می باشند و در محیط هایی همچون هتل و کارخانه ها و… بسیار کاربرد دارند. آن ها دارای یک محفظه بوده که با یک مکنده، در داخل آن خلا به وجود می آورند. این خلا موجب جمع آوری زباله ها می شود . به سبب تفاوت فشار موجود بین محفظه و هوای بیرون آن، زباله ها به درون آن جمع آوری می شوند. یکی از کاربرد های آن ها برای موارد صنعتی است، چون قدرت آن ها در جا به جایی مواد بالا است و می تواند در انتقال آن ها موثر باشد.

در مورد جاروبرقی های نیمه صنعتی می توان گفت که این دسته از انواع جاروبرقی های سطلی دارای مخزن های کوچک تری به نسبت جارو های صنعتی هستند. همچنین آن ها می توانند، بی وقفه کار کنند و خللی در کیفیت شان پدید نمی آید. اغلب این دسته جاروبرقی سطلی، دارای دسته تغییر ناپذیر هستند و سایز آن ها غیر قابل تنظیم است. دسته آن ها فلزی است و پارویی ساده دارند. قابلیت سیم جمع کن نیز در آن ها وجود ندارد.

و سومین دسته از این جاروبرقی ها، جارو های سه موتوره است. این دسته از جاروبرقی های سطلی، شامل نمونه های خانگی و نیمه صنعتی می شود. آن ها با برق تک فاز کار می کنند. ظرفیت محفظه آن ها محدوده گسترده ای را دارا می باشد. از چند لیتر تا صد لیتر را در بر می گیرند. موتور آن ها یا به صورت زغالی است و یا به شیوه ی کولکتوری طراحی شده است. آن ها را می توان تا 20 دقیقه به استفاده رساند. جنس سطح خارجی اغلب جارو های سه موتوره، پلاستیک اورتان و یا استینلس استیل می باشد. به دلیل مکندگی قوی که دارند، آن ها را در رستوران ها و بیمارستان ها و… بسیار به استفاده می رسانند.

مزایای استفاده از جاروبرقی سطلی بوش این است که این جاروبرقی یکی از بهترین اقلام جهت نظافت محیط است که همه آلودگی های خشک و تر را با آن ها می توان جمع آوری کرد. برخی از مزایای دیگر استفاده از آن ها را عبارتند از : ایجاد هوایی مطبوع در محیط ، کاهش هزینه ها به این دلیل که قدرت تمیز کاری آن ها بالا است و امر نظافت را سهل تر می سازند و حتی حمل و نقل و انتقال آن ها نیز کار ساده ای است ، ایجاد محیطی سالم با استفاده از فیلتر هایی که آلودگی ها را از هوای محیط حذف می کند ، کاهش سر و صدا در مدل های جدید جاروبرقی سطلی ، قابلیت مکش مواد مایع .