قیمت جاروبرقی پارس خزر مدل turbo 2500wb

جاروبرقی پارس خزر

شرکت پارس خزر به عنوان بزرگترین تولید کننده‌ی لوازم خانگی ایرانی، کار خود را از سال 1347 شروع کرد و اکنون محصولات متعدد و با کیفیتی را به بازارهای داخلی و جهانی عرضه می‌کند.

شرکت صنعتی پارس خزر ۴۱ گروه محصول در ۲۴۶ مدل تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی می نماید. گروه محصولات تولیدی شرکت صنعتی پارس خزر عبارتند از انواع ماشین لباسشویی، سامانه تهویه مطبوع VFR، اتوبخار، پنکه، بخاری برقی، فن هیتر، هواکش، پلوپز، بخارپز، سرخ‌کن، توستر، ساندویچ‌ساز، کباب‌پز، مولتی‌کوکر، چرخگوشت، غذاساز، آسیاب، همزن، بلندر، خردکن، قهوه‌ساز، میوه خشک‌کن، مکمل غذاساز چرخگوشت، ترازو، آبمیوه‌گیری، چایساز، کتری برقی، تصفیه آب، جاروبرقی، جارو شارژی، بخارشو، جارو عصایی، لامپ، تصفیه هوا، سشوار، فود سیور، قطعات پلاستیکی، قطعات الکترونیکی و موتور الکتریکی

یکی از محصولات خانگی این شرکت، جارو برقی‌ها هستند که در مدل‌های مختلف و قیمت‌های مناسبی به بازار عرضه شده‌اند تا مصرف کنندگان بتوانند با انتخاب یک مدل مناسب، از آن برای نظافت سریع و آسان منزل یا محل کار استفاده کنند. جارو برقی قدرتمند توربو مدل TURBO 2500WB یکی از محصولات پارس خزر است که دارای سیستم بسیار قوی مکش بوده و انتخاب مناسبی جهت نظافت سریع و کامل خانه یا محل کار محسوب می‌شود؛ از ویژگی‌های این جارو برقی می‌توان به بهره‌مندی از فناوری Quattro Power، فیلتر کیسه‌ی ضد آلرژی HEPA قابل شستشو با گیره پلاستیکی مجهز به اسفنج در دهانه ورودی پاکت، لوله‌ی خرطومی با روکش کنفی، قابلیت Double Filtration و نشانگر الکترونیکی جهت نمایش پر شدن کیسه آشغال اشاره کرد.

قیمت جاروبرقی پارس خزر مدل turbo 2500wb

قیمت جاروبرقی پارس خزر

قیمت جاروبرقی پارس خزر قیمت جاروبرقی پارس خزر مدل TURBO 2500WB مناسب و می‌توان آن را در تمام شهر های ایران در فروشگاه های لوازم خانگی و یا از طریق فروشگاه های اینترنتی خریداری نمود.

جاروبرقی پارس خزر turbo 2500wb

جاروبرقی پارس خزر turbo 2500wb جاروبرقی پارس خزر یکی از برند های محبوب بین مردم ایران است

جارو برقی پارس خزر مدل توربو 2500WB دارای طراحی زیبا و منحصر به فردی است و موتور آن 2500 وات قدرت دارد؛ به دلیل مکش فوق العاده‌ی این جارو برقی، قابلیت جمع آوری بسیار خوب انواع زباله‌ها را داشته و به شما اجازه می‌دهد که به شکلی کامل و آسان به نظافت محل مورد نظر خود بپردازید. بدنه‌ی این دستگاه از جنس پلاستیک مقاوم ساخته شده و از ظرفیت مناسبی برخوردار است. پارس خزر جهت سهولت، نشانگر الکترونیکی‌ای را روی بدنه‌ی این جارو برقی طراحی کرده تا زمان مناسب جهت تعویض کیسه‌ی آشغال را نشان دهد. یکی از ویژگی‌های بارز جارو برقی مدل Turbo 2500WB پارس خزر، داشتن قابلیت Double Filtration است که با قرار گیری فیلتر در ورودی و خروجی موتور و جذب گرد و غبار، هوای خروجی را تصفیه نموده و هوای پاکی را به وجود می‌آورد. سیم جارو برقی حدود 14 متر طول دارد که امکان نظافت نقاط بیشتری را بدون نیاز به تعویض پریز برق امکانپذیر می‌کند؛ همچنین لوله‌ی تلسکوپی با قابلیت تنظیم و چرخش 360 درجه خرطومی این جارو برقی، امکان دسترسی به تمام نقاط خانه یا محل کار را فراهم می‌سازد.

جارو برقی پارس خزر مدل توربو 2500WB دارای طراحی زیبا و منحصر به فردی است و موتور آن 2500 وات قدرت دارد؛ به دلیل مکش فوق العاده‌ی این جارو برقی، قابلیت جمع آوری بسیار خوب انواع زباله‌ها را داشته و به شما اجازه می‌دهد که به شکلی کامل و آسان به نظافت محل مورد نظر خود بپردازید. بدنه‌ی این دستگاه از جنس پلاستیک مقاوم ساخته شده و از ظرفیت مناسبی برخوردار است. پارس خزر جهت سهولت، نشانگر الکترونیکی‌ای را روی بدنه‌ی این جارو برقی طراحی کرده تا زمان مناسب جهت تعویض کیسه‌ی آشغال را نشان دهد. یکی از ویژگی‌های بارز جارو برقی مدل Turbo 2500WB پارس خزر، داشتن قابلیت Double Filtration است که با قرار گیری فیلتر در ورودی و خروجی موتور و جذب گرد و غبار، هوای خروجی را تصفیه نموده و هوای پاکی را بوجود می‌آورد. سیم جارو برقی حدود 14 متر طول دارد که امکان نظافت نقاط بیشتری را بدون نیاز به تعویض پریز برق امکانپذیر می‌کند؛ همچنین لوله‌ی تلسکوپی با قابلیت تنظیم و چرخش 360 درجه خرطومی این جارو برقی، امکان دسترسی به تمام نقاط خانه یا محل کار را فراهم می‌سازد.

از دیگر ویژگی های این جاروبرقی : دارای فناوری Quattro Power

دارای فیلتر HEPA قابل شستشو

لوله خرطومی با روکش کنفی

قابلیت Double Filtration برای تصفیه کامل هوای خروجی به فضای اتاق

نشانگر برای نمایش پر شدن کیسه آشغال

دارای برچسب انرژی A

طرح بوش

مشخصات کلی :

نوع جاروبرقی کیسه دار

ابعاد 470x270x210 میلی‌متر

وزن 5.4 کیلوگرم

شناسه کالا 2901295900113

بررسی نکات ایمنی در راهنمای استفاده از جاروبرقی پارس خزر:

از جاروبرقی پارس خزر برای مکیدن آب و مایعات استفاده نکنید.

زیر جاروبرقی پارس خزر در هنگام استفاده و یا نگهداری نباید خیس باشد.

سیم دو شاخه برق جاروبرقی را در هنگام استفاده خیلی نکشید.

سعی کنید دستگاه را مستقیما به پریز وصل کرده و از سه راهی برق همزمان با چند دستگاه دیگر استفاده نکنید

قبل از استفاده چک کنید که کیسه جاروبرقی پارس خزر پر نباشد.

نحوه تعویض کیسه جاروبرقی پارس خزر: ابتدا دستگاه را خاموش کرده و از برق بکشید.

در قدم بعدی محفظه کیسه جاروبرقی پارس خزر را باز کرده و کیسه آن را خارج کنید. کیسه را در یک پلاستیک زباله بیندازید و درب آن را ببندید.

کیسه را در یک پلاستیک زباله بیندازید و درب آن را ببندید

حالا می توانید کیسه جایگزین را در جای خود قرار دهید

دقت کنید که جهت کیسه را درست انتخاب کنید.

عملکرد موتور جاروبرقی: موتور جاروبرقی پارس خزر یکی از بهترین موتورها در میان برندهای مختلف است.

در میان تولیدات داخلی نیز این موتور کیفیت بالایی دارد

عملکرد آن با صدای کمی بوده و در عین حال کیفیت بالایی در مکش دارد.

سیم جمع کن جاروبرقی پارس خزر:

معمولا از پلاستیک ساخته شده است از این رو در صورت استفاده ناصحیح همیشه در معرض شکستن قرار دارد.

بهتر است خیلی سیم دستگاه را نکشید.

برای استفاده از سیم جمع کن جاروبرقی پارس خزر تنها کافی است سیم دستگاه را کمی به سمت بیرون کشید و رها کنید

فیلتر جاروبرقی پارس خزر:

به عنوان یک مانع از ورود گرد و غبار و ذرات مختلف به قسمت های فنی دستگاه جلوگیری می کند

نبود فیلتر باعث خراب شدن سریع جاروبرقی پارس خزر خواهد شد.

کثیف شدن زیاد فیلتر جاروبرقی پارس خزر نیز عملکرد موتور آن را زیر سوال برده و قدرت مکش آن را کاهش می دهد

برای تمیز کردن و شستن فیلتر جاروبرقی پارس خزر:

ابتدا باید فیلتر دستگاه را خارج کنید.

حتما نحوه قرارگیری فیلتر را در دستگاه به یاد بسپارید.

فیلتر را زیر آب گرم به آرامی و با دست شستشو دهید