مصرف ترشی کلم بنفش رستورانی موجب سفیدی دندان می شود

مطالعه کوچک در سال 2013، 14 بزرگسال سالم را که در معرض خطر ابتلا به دیابت نوع 2 قرار داشتند، مورد بررسی قرار داد. آن دسته از شرکت‌کنندگانی که سرکه در وعده‌های غذایی مصرف می‌کردند، سطح گلوکز خون ناشتا نسبت به افرادی که سرکه مصرف نمی‌کردند، پایین‌تر بودند.

تحقیقات بیشتری برای تعیین میزان فواید و بی خطرترین مقدار سرکه برای مصرف ضروری است. با این حال، افرادی که به یک روش نسبتا آسان برای کمک به کنترل قند خون علاقه مند هستند، می توانند ترشی کلم بنفش رستورانی یا غذای غنی از سرکه دیگر را همراه با وعده های غذایی مصرف کنند.

3 تا 4 حبه سیر و ¼ تا ½ فنجان شوید را به شیشه مزون اضافه کنید. 8 تا 12 خیار کوچک را در شیشه قرار دهید، آنها را روی هم قرار دهید تا فاصله بین خیارها به حداقل برسد.

آب را اضافه کنید تا تمام خیارها کاملاً پوشانده شوند. آب را از شیشه در یک پیمانه بریزید، سپس به ازای هر فنجان آب، ¾ قاشق غذاخوری نمک دریا اضافه کنید.

محققان یک بار و سپس یک هفته بعد، گرفتگی عضلات را در مردانی که به خوبی هیدراته شده بودند، القا کردند. آنها دریافتند. شرکت‌کنندگانی که آب ترشی می‌نوشیدند به‌سرعت از گرفتگی عضلات خود تسکین می‌یابند.

آب دیونیزه فواید مشابهی را ارائه نمی دهد، به این معنی که الکترولیت ها و وضعیت هیدراتاسیون به تنهایی نتیجه را توضیح نمی دهند. این نشان می‌دهد که چیز دیگری در مورد ترشی‌ها ممکن است به جای محتوای آب یا الکترولیت‌ها، به رفع گرفتگی عضلات کمک کند.

کیکلینگ یک هنر معده باستانی است (به پیش از 2400 سال قبل از میلاد) برای نگهداری غذا در آب نمک و/یا سرکه. ترشی کردن یک فرآیند ذاتی در تمام جوامع و فرهنگ ها در سراسر جهان بوده است.

ترشی میوه ها، سبزیجات (همراه با ریشه و غده)، ماهی و گوشت یک سنت صد ساله بوده است، اما بین النهرین قدیم نیز قرار بود هنر نگهداری از میوه ها و سبزیجات.