مصرف توت خشک مرغوب شب ادراری کودکان را درمان می کند

تتوت خشک مرغوب را در ظروف خشک با درب محکم نگهداری کنید. خشک کردن سبزیجات و انواع توت ها در خشک کن سبزیجات یکی دیگر از راه های عالی برای آماده کردن انواع توت ها برای زمستان است. با کمک خشک کردن، توت ها مجموعه ویتامین خود را حفظ می کنند.

همچنین مفیدتر از نگهداری معمولی در شیشه یا انجماد هستند. فواید توت خشک برای سلامت انسان غیرقابل انکار است. آنها برای تقویت سیستم ایمنی، بهبود هضم، بازگرداندن عملکرد عضلات استفاده می شوند.

این آماده سازی به شما امکان می دهد ویتامین ها، مواد معدنی، فیبر لازم را برای بدن انسان فراهم کنید. در طول فرآیند تولید و خشک کردن، توصیه می شود به طور دوره ای پالت ها را تعویض کنید.

بنابراین انواع توت ها به طور یکنواخت خشک می شوند و این به شما امکان می دهد تا با دقت بیشتری فرآیند را کنترل کنید. همچنین لازم است شرایط رشد فردی برای انواع توت ها در نظر گرفته شود، زیرا برخی ممکن است آبکی تر باشند و زمان تولید آنها باید افزایش یا کاهش یابد.

میوه های جنوبی نیز برای فرآوری در خشک کن عالی هستند و به یک غذای سالم واقعی تبدیل می شوند. نگهداری انواع توت های خشک، پس از خشک شدن، برای جلوگیری از کپک زدن و فساد، لازم است قوانین نگهداری توت ها را رعایت کنید.

لازم است در یک مکان خشک خنک و بدون نور خورشید (زیرزمین، اتاق زیر شیروانی و غیره) نگهداری شود. در مورد بسته بندی سختگیر نیستند، مناسب هستند: جعبه های چوبی، کیسه های پارچه ای، شیشه های شیشه ای، سبدها و غیره. کف و کناره ها را با کاغذ واکس زده بپوشانید.

اگر به طور ناگهانی متوجه یک قالب خفیف شدید، باید توت ها را بگیرید، آنها را خشک کنید و کاغذ مومی جدید بگذارید. توت های مختلف را با یکدیگر و همچنین در کنار سبزیجات تازه نگهداری نکنید.