کارتریج شیر اهرمی که به عنوان خوشبو کننده ی هوا قابل استفاده است

البته برخی از دوستان فکر می کنند که وقتی کارتریج شیر اهرمی هشدار می دهد که جوهر ضایعاتی از ظرفیت بیشتر است، جوهر ضایعاتی در لایه جوهر ضایعات پر نمی شود و نیازی به تمیز کردن جوهر ضایعات نیست.

در واقع، در بسیاری از جاها (مخصوصاً در مناطق با دمای بالا در جنوب)، هنگامی که آلارم جوهر ضایعات چاپگر هشدار می دهد، جوهر زیادی روی پد جوهر ضایعات وجود ندارد و آلارم چاپگر حاشیه خاصی را به جا می گذارد، بنابراین این تصور را برای بسیاری از دوستان ایجاد می کند.

از “بدون خطر”. اما ما نمی‌توانیم این را دلیل عدم نیاز به تمیز کردن ضایعات جوهر گیر بدانیم، زیرا مقدار جوهر ضایعاتی روی لایه جوهر ضایعاتی متغیرهای زیادی دارد، مانند دما، رطوبت هوا، و اینکه آیا چاپگر دارد یا خیر. نشتی جوهر و غیره، و حتی اگر اولین باشد جوهر زباله در اولین هشدار جوهر ضایعات سرریز نشده است.

استفاده از یک تراشه دائمی به چاپگر اجازه می دهد تا سر چاپ را نشویید و در نتیجه جوهر صرفه جویی شود. با ارتقای سیستم تامین مداوم، تراشه های دائمی کارتریج ها چاپگر نیز توسط بسیاری از دوستان پذیرفته شده است.

تراشه دائمی فعلی به طور کلی دو عملکرد دارد: یکی اینکه بدون رمزگشایی، تا زمانی که چاپگر خاموش است، شمارنده روی تراشه پاک می شود و باعث می شود چاپگر فکر کند جوهر کارتریج پر شده است.

دوم این است که از تمیز کردن نازل اجتناب کنید، یعنی چاپگر پس از روشن کردن چاپگر، تمیز کردن نازل را انجام نمی دهد، که می تواند مقداری جوهر را ذخیره کند.اول از همه، اسفنج موجود در کارتریج  دارای طول عمر مشخصی است.

برخی از چاپگرهای جوهرافشان یکپارچه HP دارای صفحه نمایش LCD هستند. هنگامی که چاپگر نیاز به کالیبره شدن داشته باشد، پیام های مربوطه روی صفحه چاپگر وجود دارد.

اگر صفحه کالیبراسیون چاپ شده توسط چاپگر شما در حالت کالیبراسیون دستی است، لطفاً مراحل تصویر روی کاغذ را دنبال کنید، صفحه کالیبراسیون را روی شیشه اسکنر چاپگر قرار دهید.