کشف اولین قابلمه روحی سایز کوچک در اعماق اقیانوس

در این مقاله اطلاعات کلی در مورد ظروف روحی در اختیار شما قرار می دهم. سعی می کنم تا حد امکان ظرافت گلدان های لعابی را به شما منتقل کنم.

با این حال، قبل از اینکه در مورد قابلمه روحی سایز کوچک صحبت کنم، می خواهم اطلاعاتی در مورد مواد استفاده شده به شما بدهم. مینا که در تولید ظروف لعاب دار آشپزخانه استفاده می شود.

روکش شیشه مانندی مات است که از ذوب سیلیکون، بوراکس، سودا، اکسید سرب، هیدروکسید پتاسیم و اکسیدهای فلزی رنگی که با هم استفاده می شود، تشکیل می شود

برای درخشندگی و درخشندگی استفاده می شود. از برخی مواردی که در زندگی روزمره خود استفاده می کنیم محافظت کنید. مواد ذکر شده در بالا مخلوط و در دمای بالا ذوب می شوند.

موادی که باید با لعاب پوشانده شوند در مخلوط آماده شده فرو می روند و سپس در کوره های با دمای بالا با دمای متوسط ​​900 درجه پخت می شوند.

زندگی ما ممکن است با اقلام ساخته شده با مینا روبرو شویم. مینا با دوام و مقاومت در برابر دماهای بالا در بسیاری از زمینه ها ماده ای ارجح است.

ما می توانیم در بسیاری از زمینه ها مانند لوازم خانگی بادوام، پیشخوان آشپزخانه و ظروف آشپزخانه با محصولات لعابی مواجه شویم. محصولات با روکش مینا بیشتر در ظروف آشپزخانه رایج هستند.

همانطور که قبلا گفتیم با ماندگاری خود یکی از ظروف ضروری آشپزخانه خانم های خانه دار است. خانم های خانه دار همیشه دوست دارند ظروف آشپزخانه بادوام داشته باشند.

علاوه بر این، وجه تمایز محصولات با روکش لعابی از سایر ظروف آشپزخانه، طراحی های نوستالژیک و شیک آنهاست. آنها با نقوش روی آنها برای خانم های خانه دار ضروری شده اند.

محصولات میناکاری شده تنها انتخاب خانم های خانه دار است که می خواهند به میز و آشپزخانه خود رنگ ببخشند. حالا بیایید در مورد مزایا و معایب گلدان های لعابی صحبت کنیم.

مانند هر محصول دیگری، پوشش لعاب دارای مزایا و معایب خود است. حالا در زیر مزایا و معایب را برای شما لیست می کنم. ظاهر زیبایی به فلزی که با آن پوشانده شده است می بخشد و آن را از نظر بصری دلپذیر و زیبا می کند.