قیمت جاروبرقی پارس خزر 2500 وات + مشخصات

جارو برقی وسیله ای کاربردی برای نظافت منزل و یا هر محیطی است. این دستگاه مکنده کمک می‌ کند تا هر آشغال و مواد ریزی از روی زمین جمع بشود‌.‌ جارو سال هاست که طراحی شده و به انجام بهتر و سریعتر نظافت کمک بسیاری کرده است. مطمئنا هیچ دستگاهی نمی تواند به این اندازه به شما در جمع آوری اشغال های محیط خانه کمک کند و به همین دلیل هم است که برای سال ها، بی رقیب بوده است. پارس خزر یکی از برند های ایرانی مهم در زمینه تولید جارو برقی است که توانسته قدرت مکش و کارایی زیادی داشته باشد. اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر از قیمت قیمت جاروبرقی پارس خزر 2500 وات دارید حتما ادامه مطلب را دنبال کنید.

قیمت جاروبرقی پارس خزر 2500 وات + مشخصات

قیمت جاروبرقی پارس خزر 2500 وات

قیمت جاروبرقی پارس خزر 2500 وات همان طور که اشاره شد امروزه محصولی مانند جارو برقی، نیاز هر منزلی است و به همین دلیل مطمئنا همه شما به دستگاهی این چنینی نیاز خواهید داشت. این محصول که اکنون یکی از لوازم خانگی ضروری است، توسط شرکت های گوناگون داخلی و یا خارجی تولید و در بازار مشاهده می شود. طبیعتا بسیاری از خصوصیات از جمله قیمت در مورد این محصولات تفاوت می کند. در این بخش قیمت جارو برقی را بررسی می کنیم.

جارو برقی پارس خزر عمدتا قدرتی بین ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ وات دارد و به همین دلیل مدل ۲۵۰۰ وات جزو مدل های قوی و با قدرت مکش بالا است که می تواند به راحتی هر نوع ماده ریزی را از زمین جمع کند. برای افرادی که محیط محل زندگیشان دارای متراژ زیادی است این مدل می تواند انتخاب بهتری باشد چرا که جارو کردن با آن راحت تر است.

قدرت بیشتر به معنای استفاده از موتور قوی تر است و همین عامل باعث می شود تا این محصول قیمت بیشتری در بازار داشته باشد. البته این یکی از عوامل بیشتر بودن قیمت جارو برقی پارس خزر مدل ۲۵۰۰ وات است. بالا بودن میزان تقاضا از عوامل دیگری است که می تواند در این موضوع نقش داشته باشد. یک دستگاه با قدرت بیشتر همیشه خواهان بیشتری داشته و از این رو است که برای آن تقاضا بالاتر است.

جارو برقی موجود در بازار لوازم‌ خانگی ایران، می تواند وارداتی و یا تولید داخل باشد. طبیعی است که یک جارو تولید داخل، قیمت کمتری از نمونه های وارداتی دارد. این پایین بودن قیمت علت دیگری به غیر از کیفیت و کارایی محصول دارد چرا که بررسی ها نشان می دهد مدل هایی مانند جارو برقی پارس خزر، کیفیت و امکاناتی مشابه برند های خارجی داشته و از این نظر کمبودی مشاهده نمی شود.

جارو برقی برند های خارجی با استفاده ارز و با واسطه های بیشتری به کشور وارد می شوند. هزینه های گمرک و حمل و نقل آن ها از مسافت های دور خود می تواند اختلاف قیمتی زیادی میان یک جاروی برند خارجی با ایرانی ایجاد کند. به همین دلیل نباید تصور کنید که مدل های ایرانی ارزان قیمت، همیشه کیفیت کمتری از مدل های خارجی دارند. می توانید با انتخاب یک‌ جارو برقی درجه یک داخلی، به راحتی از امکانات زیادی بهره مند بشوید.

البته همه مدل های داخلی هم مناسب نبوده و باید از میان آن ها برندی معتبر انتخاب بشود. پارس خزر یکی از برند های شناخته شده ایرانی است که تلاش می کند تا جارو برقی با امکانات و کیفیت قابل توجهی تولید کند. عمده مصرف کنندگان از این مدل رضایت داشته و به همین دلیل جزو برند های محبوب بازار است‌. به طور کلی قیمت جارو برقی پارس خزر توسط مراکز تولیدی و با توجه به هزینه های انجام شده برای آن، تعیین می شود.

البته مراجعی هم وجود دارند که باید قیمت تعیین شده را تأیید کنند.‌ در ادامه محصول با افزایش به میزان ۱۰ الی ۱۵ درصد که به علت واسطه و سود فروشنده است، به دست مصرف کننده می رسد. طبیعتا اگر بتوانید به صورت مستقیم جارو برقی پارس خزر را خریداری کنید، نیازی به پرداخت این مبلغ اضافه ندارید و می توانید با قیمتی کمتر، جارو برقی مورد نیاز خود را خرید کنید. در بخش بعدی مشخصات جارو برقی پارس خزر ۲۵۰۰ وات را به عنوان یکی‌ از بهترین مدل های بازار بررسی می کنیم.

مشخصات جاروبرقی پارس خزر 2500 وات

مشخصات جاروبرقی پارس خزر 2500 وات همیشه آشنایی با مشخصات محصول به شما کمک می کند تا بتوانید بهتر درباره خرید آن تصمیم بگیرید‌. به همین دلیل هم است که توصیه می شود حتما قبل از مراجعه به مراکز فروش، به صورت نسبی از محصول مورد نیاز خود اطلاعاتی کنید. در این بخش قصد داریم برای آشنایی هر چه بیشتر شما، مشخصات جارو برقی پارس خزر ۲۵۰۰ واتی را بررسی کنیم.

اشاره شد که این محصول قدرت مکش بیشتری دارد و به همین دلیل مصرف برق آن کمی بیشتر است. اما جای نگرانی وجود ندارد چرا که این محصول به نسبت بسیاری از لوازم برقی دیگر، میزان مصرف کمتری دارد. طراحی این دستگاه مشابه نمونه های بروز جارو برقی های وارداتی است و از این رو برای افرادی که ظاهر دستگاه هم اهمیت دارد، گزینه خوبی است.

جارو برقی پارس خزر ۲۵۰۰ وات دارای مخزنی عمدتا ۸ لیتری است که می توان در آن از پاکت های دائمی و یا موقت استفاده کرد. این ویژگی کمک کرده است تا جارو بتواند برای مدت ها بدون نیاز به تعویض پاکت کار کند. مخزن جایی است که اشغال و مواد ریز جمع شده از روی زمین، درون آن جمع می شود که پس از مدتی، به دلیل پر شدن باید کیسه درون آن را عوض کنید‌. این مدل دارای مخزنی با حجم مناسب است و به همین دلیل می توان برای مدت قابل توجهی بدون هیچ گونه مشکلی کار کرد‌.

برای یک جارو برقی موارد گفته شده ویژگی های بسیار مثبتی محسوب می شوند چرا که عمده مصرف کنندگان هم به دنبال یک چنین دستگاهی هستند که می تواند به خوبی خواسته ها و نیاز ها آن ها را برطرف کند. آشنایی با مشخصات گفته شده می تواند شما را از تردید نسبت به خرید جارو برقی پارس خزر، دور کند و امکان گرفتن تصمیم بهتری به شما بدهد. از این رو مشخصات و موارد مهم در رابطه با این محصول را بررسی کردیم.

جارو برقی پارس خزر را از این مرکز با بهترین کیفیت و در قیمت های مناسبی سفارش بدهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.